© 2019 NATURAL GOODS COMPANY

contact@naturalgoodscompany.com
p. 020 7529900

 

UUTISET

OY TRANSMERI AB OSTAA LUONNONKOSMETIIKAN MAAHANTUOJAN NATCOS OY:N KOKO OSAKEKANNAN

Oy Transmeri Ab ja Natcos Oy ovat 26.10.2017  allekirjoittaneet sopimuksen, jolla Oy Transmeri Ab ostaa Natcos Oy:ltä 100% Natcos Oy:n osakekannasta. Natcos Oy:stä tulee Oy Transmeri Ab:n tytäryhtiö ja Oy Transmeri Ab:n toimitusjohtaja Sari Rosin nimitetään myös Natcos Oy:n toimitusjohtajaksi 8.1.2018 alkaen.

Ympäristötietoisuuden ja hyvinvoinnin megatrendin kasvun myötä luonnonkosmetiikan ja luonnollisten hyvinvointituotteiden kysyntä on nopeassa kasvussa. Yrityskauppa on osa sekä Transmerin ja Natcos Oy:n kasvustrategiaa, joka auttaa saavuttamaan vahvan aseman luonnonkosmetiikan markkinoilla Pohjoismaissa ja Baltiassa sekä edistää edustuksessa olevien brändien tunnettuutta ja myyntiä kasvavassa kilpailutilanteessa.

Menestyksekkään bränditalon ja modernin pioneerin yhdistyminen monipuolistavat Transmerin nykyistä tuoteportfoliota ja luovat taloon arvokasta uutta osaamista ja asiantuntijuutta sekä molemminpuolisia synergioita.

Natcos Oy on toiminut vuodesta 2004 lähtien erikoistuen luonnonkosmetiikan maahantuontiin ja markkinointiin. Yrityksen maahantuomia ja markkinoimia sarjoja ovat: Mádara Cosmetics, Esse Probiotic Skincare, Mossa Cosmetics, Sante Naturkosmetik, Logona, Sophie la girafe Cosmetics, Biosolis, Taoasis, Laboratoire du Haut-Ségala, Provida Organics, Khadi, Earth Minerals, Simply Gentle, Whamisa sekä Natural Goods Company. Jatkamme yhteistyötä näiden sarjojen parissa entiseen tapaan.

Natcos Oy:n brändit ja henkilökunta muodostavat Transmerin kosmetiikkaosastolle uuden tiimin, jonka Business Unit Manageriksi nimitetään 8.1.2018 alkaen Natcos Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Kai Oey. Kai raportoi Transmerin kosmetiikkaliiketoiminnan johtajalle Anu Koskiselle. Natcos Oy:n henkilökunta jatkaa nykyisissä tehtävissään.

Olemme todella innoissamme tästä kasvumahdollisuudesta ja tyytyväisiä voidessamme vastata kasvavaan luonnonkosmetiikan kysyntään”, toteaa Transmerin kosmetiikkaliiketoiminnan johtaja Anu Koskinen.

“Yhdessä olemme vahvempia ja Transmeri osaltaan varmistaa liiketoiminnan ja brändiemme menestyksen ja kasvun myös jatkossa“, vakuuttaa Natcos Oy:n toimitusjohtaja Kai Oey.

Pystyäksemme varmistamaan luonnonkosmetiikan ja kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin viestin läpimenon, on katsottava pidemmälle ja tehtävä asioita uudella tavalla”, vahvistaa Natcos Oy:n perustaja ja kehityksestä vastaava Minna Oey.

 

Sari Rosin

Toimitusjohtaja,

Oy Transmeri Ab

 

Anu Koskinen

Johtaja Kosmetiikkaliiketoiminta,

Oy Transmeri Ab

 

Kai Oey

Toimitusjohtaja,

Natcos Oy

 

Minna Oey

Perustaja,

Natcos Oy

 

Yhteystiedot:

sari.rosin@transmeri.fi                               tel: +358 400 682701

anu.koskinen@transmeri.fi                          tel: +358 50 5624826

kai@natcosnordic.com                               tel: +358 40 1615387

minna@natcosnordic.com                           tel: +358 50 4098181

NATCOS NORDIC ON HISTORIAN ENSIMMÄINEN VUODEN MESSUHELMI

 

Maailman ensimmäisessä Mesoaja-gaalassa palkittiin rohkeita ja innovatiivisia messu- ja tapahtuma-alan edelläkävijöitä, jotka ovat vaikuttaneet positiivisesti koko messumedian kehittymiseen. Gaalaa juhlittiin  25.1. 2018 Helsingin Messukeskuksessa. 

Vuoden 2017 aikana pidettyjen valtakunnallisten messujen ja tapahtumien joukosta valittiin yli 120 ehdokasta, joista seulottiin 33 finalistia 11 eri kategoriaan. Voittajat valitsi markkinoinnin, viestinnän ja tapahtuma-alan ammattilaisista koostunut tuomaristo. 

 

Vuoden Messuhelmeksi valittiin Natcos Nordic  

Raati vaikuttui Natural Goods Company -brändillään messuilla vaikuttaneen Natcos Nordicin markkinointiviestinnän kokonaisvaltaisuudesta.  

"Voittajalla oli messuosallistumiselle selkeät tavoitteet ja messuosallistuminen oli kokonaisvaltaisesti osa markkinointiviestintää myös ennen tapahtumaa ja tapahtuman jälkeen. Toteutus osoitti kohderyhmän syvällistä tuntemista, ja messuosallistumisella tehtiin tulosta". 

Natcos Nordic kilpaili kovien yritysten ja tapahtumien seurassa. Muita gaalassa palkittuja olivat mm. "Vuoden tapahtuma" Slush, sekä "Vuoden Kokous" Suomi100 Forum.  

Tavoitteenamme on tuoda luonnonkosmetiikka ja kokonaisvaltainen hyvinvointi osaksi jokaisen arkea ja elämäntapaa. Viime vuoden markkinointimme huipentui kauneuden ykköstapahtumassa I Love Me -messuilla, jossa kuluttajakohtaaminen pääsee aidoimmilleen. Messuilta saamamme kokemus  ja palaute auttavat meitä luomaan entistä merkityksellisimpiä sisältöjä ja kuluttajakohtaamisia”, lupaa Natcos Nordicin markkinointi- ja viestintäjohtaja Susanna Suomi